Sałatka z tortellini


Gdy pierwszy raz usłyszałam o tortellini, zastanawiałam się co to jest, próbowałam gdzieś u znajomych, ale jakoś nie przypadło mi do gustu. Okazało się, że są różne rodzaje: z serem, z szynką, z grzybami, z mięsem mielonym... i nie każde mi smakuje. 
Próbowałam różnych, ale to tortellini z szynką podbiło moje serce i takie właśnie znalazło się w tej sałatce ;)

Składniki:
  • pół opakowania tortellini z szynką (250g)
  • 200g szynki
  • 200g sera żółtego w kawałku
  • czerwona papryka
  • 6 ogórków kiszonych
  • kukurydza
  • szczypiorek
  • 3 łyżki majonezu
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 2 łyżeczki musztardy sarepskiej
  • pieprz ziołowy
  • sól
Wykonanie:

Tortellini gotujemy zgodnie z przepisem na opakowaniu. Szynkę kroimy w paseczki (jeżeli mamy w plasterkach) lub w kostkę (gdy mamy w kawałku). Ser, paprykę i ogórki kroimy w kostkę. Szczypiorek siekamy drobno. Wszystkie składniki umieszczamy razem w misce. Dodajemy kukurydzę. 
Z majonezu, jogurtu i musztardy robimy sos, doprawiamy solą i pieprzem do smaku. 
Wszystko co mamy w misce zalewamy sosem i dokładnie mieszamy. 
Wkładamy do lodówki na minimum godzinę.

SMACZNEGO!!! ;)  

Komentarze

Popularne posty