Ogórki kiszone z Top Chef! ;)


Oglądacie Top Chef?;>  W jednym z odcinków Magda Perszke- jedna z uczestniczek przygotowała, według mnie bardzo niebanalny dodatek do obiadu. Co więcej, jurorzy byli zachwyceni smakiem :)
Są to ogórki kiszone  smażone w miodzie ;) Moja pierwsza myśl, nieee niemożliwe, że to jest jadalne...  Z ciekawości musiałam koniecznie spróbować. Na patelni podczas smażenia wyglądało to niezbyt ciekawie, więc gotując ciągle bałam się efektu, zdjęcie też ciężko było zrobić, żeby to jakoś apetycznie wyglądało. Mimo wyglądu zdjęcia postanowiłam się podzielić wrażeniami bo bardzo pozytywnie się zaskoczyłam,smak jest świetny! 
Jeśli macie ochotę zachęcam do spróbowania no i podzielcie się wrażeniami :)

Składniki:
  • 4 duże ogórki kiszone
  • 3 łyżki miodu (użyłam gryczanego, ale rodzaj chyba nie jest istotny :)
  • 2 ząbki czosnku
  • szczypta rozmarynu suszonego
Wykonanie:
Ogórki kroimy w paski. Czosnek siekamy drobniutko. Miód podgrzewamy na patelni, wrzucamy czosnek i rozmaryn, chwilę smażymy. Następnie dodajemy ogórki i smażymy je aż będą miały złoto-brązowy kolor.

Ogórki to tylko fragment dania, które było przygotowywane w programie, jeśli interesuje Was cały przepis to odsyłam do strony Top Chef na Facebooku--> link do przepisu.

Komentarze

  1. Brzmi zaskakująco, ale jako, że nie boję się eksperymentów, to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj koniecznie znać jak Ci smakowało, jestem ciekawa opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ten dodatek znam i bardzo lubię - może miks tych rzeczy wydaje się zaskakujący, to jednak smakuje wspaniale.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty