Chrupiąca panierka do kurczaka


Kurczaka w panierce robię często, bo to szybko i smacznie. Na początku nauki gotowania zdarzało mi się kupować gotowe panierki. Czasem kombinowałam i próbowałam zrobić coś swojego, ale zawsze czegoś brakowało... 
Ostatnio całkiem przypadkiem powstała pyszna,chrupiąca panierka, którą polecam! :)
Niestety nie mam precyzyjnie zapisanych ilości składników, bo wszytko dodawane było "na oko" , a po zrobieniu po prostu spróbowałam, czy jest wystarczająco doprawiona. Mimo tego zachęcam do spróbowania ;)
Robiłam z nią  chicken-burgery, jest dużo lepsza od tej w przepisie na burgery, bo szybko się robi i nie odpada podczas smażenia.



Robiłam też zwykłe kąski, podobne do tych,  które były już kiedyś na blogu i wyszły pysznie ;)
 Dla przypomnienia przepis mamy tutaj:


Zapraszam na przepis i życzę smacznego! :)

Składniki:
  • Płatki kukurydziane (Corn flakes), bardzo drobno rozgniecione- im drobniej tym lepiej. (u mnie wyszło około 1,5 szklanki już rozdrobnionych)
  • pieprz ziołowy
  • papryka słodka
  • przyprawa do kurczaka po węgiersku ( lub zwykła)
  • czosnek granulowany
  • 2 płaskie łyżki bułki tartej
  • jajko roztrzepane i przyprawione pieprzem ziołowym i ziołami prowansalskimi
Wykonanie:
 Płatki mieszamy z bułką, doprawiamy. Obtaczamy kurczaka najpierw w jajku potem w panierce i smażymy na złoty kolor z obu stron ;) Gotowe! :)

Komentarze

  1. Zawsze robiłam tradycyjną panierkę do kurczaka, ale muszę przyznać, że mnie zainteresowałaś i chętnie wypróbuję Twoją:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Mam nadzieję, że będzie Ci smakowało ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty