Studenckie Wtorki

Uwaga Kochani!

Od jutra na blogu rusza nowa akcja, o której niedawno pisałam na facebooku.
Mam nadzieję, że ze "Studenckich Wtorków", skorzystają nie tylko studenci ;)

Ale o co w ogóle chodzi?;)


Jak nie wiadomo, o co chodzi, to znaczy, że chodzi o pieniądze.
Ale spokojnie, nie będę niczego zbierać, ani nie będziecie musieli nigdzie wysyłać smsów :P


Przechodząc do rzeczy.
Chyba każdy lubi dobrze zjeść :D
Dodatkowo dużo osób lubi, żeby było szybko, tanio i dobrze.
Ja jeszcze lubię, żeby było ładnie ;)

Przepisy pojawiające się w ramach akcji, będą dodatkowo "wycenione", czyli będziecie mogli się dowiedzieć, ile mniej więcej takie danie będzie kosztowało za porcję.
Ponadto będą to dania proste i szybkie do zrobienia- a przynajmniej mi się tak wydaje  ;))


Przepisy z akcji będą opatrzone takim logo, jak wyżej.
Mam nadzieję, że akcja Wam się spodoba i będziecie korzystać z przepisów :)

Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty