Konkurs- "Ryby są super"


Kochani! :)
Pomyślałam, że nowy miesiąc możemy zacząć konkursem, tak bez okazji ;)
Do wygrania jest pięknie wydana książka "Ryby są super", gdzie znajdziecie mnóstwo wspaniałych przepisów na dania z ryb- polecam! :)



Zadanie konkursowe: Pokaż mi, że ryby są super;)
 Przygotuj danie obiadowe, przekąskę lub sałatkę, w których głównym składnikiem będzie ryba.
 

 REGULAMIN KONKURSU
1. Konkurs organizowany jest na blogu www.czerrrwonaporzeczka.blogspot.com
2. Organizatorem konkursu jestem ja- Czerwona Porzeczka ;)
3. Konkurs trwa od 02.03.2016 do 23.03.2016 do północy.
4. Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu dania obiadowego, przekąski lub sałatki, w których głównym składnikiem jest ryba.
5.Przepis wraz ze zdjęciem należy wysyłać na adres mailowy: martuchaa.g@gmail.com .W temacie maila proszę wpisać- Konkurs u Czerwonej Porzeczki.
6. Każdy Uczestnik może zgłosić maksymalnie 3 przepisy. 
7. Wysyłając zgłoszenie Uczestnik oświadcza, że jest autorem zdjęcia i nie narusza praw autorskich innych osób oraz wyraża zgodę na publikację zdjęcia w galerii konkursowej na moim profilu facebookowym.
8. Będzie mi miło, jeśli polubicie moją stronę na Facebooku- Czerwona Porzeczka. 
9.Nagrodą w konkursie jest książka "Ryby są super". Fundatorem nagrody jestem ja. 
10. Nagrody będą wysyłane tylko na terenie Polski.
11. Zwycięzcę wybiorę w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu. O wynikach powiadomię Was na blogu, a zwycięzcę dodatkowo drogą mailową.
12. Wyróżniona osoba jest zobowiązana do wysłania swoich danych adresowych w ciągu 3 dni od podania wyników konkursu na adres mailowy:
martuchaa.g@gmail.com. W razie braku adresu wysyłki, po upływie tego czasu, nagroda zostanie przyznana innemu Uczestnikowi.
13. Wzięcie udziału w konkursie jest równoznaczne z akceptacją powyższego Regulaminu.


ZAPRASZAM DO UDZIAŁU! :) 

Z powodu małej ilości zgłoszeń konkurs zostanie przedłużony  do końca marca!

Komentarze

Popularne posty