Niedzielne śniadanko- pancakes!:)



Naleśniki to moja słabość, po prostu uwielbiam ;) Dziś mamy amerykańskie pancakes z sosem truskawkowo- granatowym. Przepis na ciasto naleśnikowe pochodzi z bloga Kwestia Smaku i jest świetny, polecam!:)

Składniki:
  • Ciasto naleśnikowe:
    • 1 i 1/4 szklanki mąki
    • 1 jajko
    • 1 i 1/4 szklanki maślanki
    • 2 łyżki cukru pudru
    • 1 czubata łyżeczka proszku do pieczenia
    • 1 łyżeczka sody
    • 1/4 szklanki oliwy
    • szczypta soli
  • Sos:
    • 250g truskawek 
    • granat
    • 2 łyżeczki cukru pudru
Wykonanie:
Miksujemy wszystkie składniki na gładką masę o konsystencji gęstej śmietany. Na patelni na wolnym ogniu smażymy z dwóch stron- bez tłuszczu!:) 
W oryginale podajemy z syropem klonowym, ja podałam z sosem z truskawek i granatu: truskawki i kuleczki z granatu podsmażamy z niewielkim dodatkiem wody, dodajemy 2 łyżeczki cukru pudru, następnie blendujemy. 

SMACZNEGO!!!:)

Komentarze

  1. Uwielbiam pancakes :) Twoje wyglądają smakowicie :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://delicioustitbits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham naleśniki ;) Asia wspaniały blog, nie mogę wyjść z podziwu jakie masz piękne zdjęcia potraw *.*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty