Tuńczyk w muszelce ;)

Muszle makaronowe można nadziać własną ulubioną sałatką. Najlepiej gdy sałatka jest drobno pokrojona, łatwiej będzie nakładać ją do muszelek ;) U mnie jest to sałatka z tuńczykiem, bo już dawno miałam na niego ochotę ;) Polecam na przyjęcia, bardzo efektownie to wygląda ;)
PS. Niestety w czerwcu wpisów będzie mniej, dopadła mnie sesja :(

Składniki:
  • opakowanie muszli makaronowych ( u mnie 250 g)
  • puszka tuńczyka w oleju
  • papryka czerwona
  • por
  • cebula czerwona
  • puszka kukurydzy
  • szczypior
  • 3 łyżki majonezu
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • łyżeczka musztardy
  • pieprz ziołowy, sól
Wykonanie:
Paprykę i cebulę kroimy w drobną kostkę, siekamy drobno szczypior. Pora kroimy w cienkie talarki, które w trakcie mieszania powinny nam się rozpaść. Tuńczyka i kukurydzę odsączamy. Wszystkie składniki mieszamy razem. Z majonezu, jogurtu, musztardy i przypraw robimy sos. Mieszamy sos z resztą składników i odstawiamy na godzinę do lodówki. 
Proponuję faszerować muszle dopiero przed podaniem, żeby makaron nie był zbytnio zeschnięty po długim leżakowaniu w lodówce.
Makaron gotujemy al dente, zgodnie z przepisem na opakowaniu. Nadziewamy muszelki sałatką i gotowe!

SMACZNEGO! :) 

Komentarze

  1. Robiłam wczoraj - fantastyczny pomysł na niebanalne podanie Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie komentarze baaardzo cieszą :) Pozdrawiam serdecznie!:)

      Usuń
  2. Świetnie podane, bardzo lubię sałatki z tuńczykiem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty