Deser jogurtowo-borówkowy


Na rynku warzywnym znalazłam borówki. Nie mogłam się im oprzeć, więc powstał deser ;)
Inspirowałam się przepisem z bloga W Domowym Zaciszu.
Dodatki zależą od Was, ja nie przepadam za bitą śmietaną, więc dla siebie jej nie dodałam (przecież miało być fit ;)), ale już dla słodyczowych łasuchów taka bita śmietana pasuje tutaj jak ulał ;)

 

Składniki (3 porcje):
  • duży jogurt naturalny 330ml (preferuję Danone, ma fajny, delikatny smak)
  • 250g borówek
  • 6 łyżek musli
  • 200g śmietany 36%
  • śmietan-fix
  • cukier puder (opcjonalnie)
Wykonanie:
Borówki blendujemy z jogurtem. Śmietanę ubijamy ze śmietan-fixem i ewentualnie słodzimy ją cukrem pudrem. Na dno pucharków wsypujemy po 2 łyżki musli, zalewamy borówkowym jogurtem. Na wierzch możemy ułożyć bitą śmietanę, możemy też posypać borówkami lub musli.

Wszystko zależy od Was :)

SMACZNEGO!!!
 

Komentarze

  1. no i gdzie to fit jak jest śmietana 36%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę czytać całe przepisy, gdzie wyraźnie jest napisane, że jeśli ktoś życzy sobie wersję mniej kaloryczną to nie używa śmietany. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Mmm, obie wersje kuszą ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj gin ;) dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam!:*

      Usuń
  3. Bardzo fajny przepis, mega zdrowy, pożywny, w sam raz do pracy. Ja stosuje podobne przepis podczas układania diet dla klientek. Ps. teraz za subskrypcje strony jeden tydzień diety gratis :-) https://vitalfit.com.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty