Lody jogurtowe o smaku truskawkowo-miętowym (bez maszyny)

 Dziś mam coś dla ochłody ;) Pierwszy raz przygotowywałam domowe lody! Nie wiem dlaczego myślałam, że jest to strasznie skomplikowane. Nic bardziej mylnego, to najprostszy deser pod słońcem i taki pyszny! ;)
Dzięki temu, że bazą jest jogurt nie są aż tak kaloryczne. Jeśli dodatkowo traficie bardzo słodkie truskawki, to nie trzeba będzie ich dosładzać ;) Polecam! :)

 Składniki:
  • 500-600g truskawek
  • 300g jogurtu naturalnego
  • miód do dosłodzenia
  • listki mięty
Truskawki myjemy, obieramy z szypułek. Blendujemy z jogurtem, dosładzamy miodem a na koniec dodajemy listki mięty do smaku. Najlepiej dorzucać po kilka i próbować, jak intensywny miętowy smak Wam odpowiada. Masę przelewamy do opakowania i wkładamy do zamrażarki. Co jakieś 40-60 minut masę trzeba przemieszać , żeby nie powstały kryształki lodu. Ja swoje mieszałam 5-6 razy.
Życzę smacznego! ;) 


Komentarze

Popularne posty