Fit lody jagodowe

 Lody, lody dla ochłody! :) To mój ulubiony letni deser :) Jagodowa wersja jest wspaniała, to nic, że język i zęby całe niebieskie, smak jest niesamowity :) Są bardzo proste w wykonaniu, nie potrzeba do nich maszyny. Zdaję sobie sprawę, że jogurt grecki ma nieco więcej kalorii i tłuszczu niż zwykły, jednak w tym deserze absolutnie sprawdza się dużo lepiej. Lody są bardziej kremowe i puszyste.

Składniki:
  • 400g jogurtu greckiego
  • 3 szklanki jagód
  • ulubione słodzidło- ja wykorzystałam syrop klonowy
Jogurt blendujemy z jagodami. Następnie miksujemy w wysokim naczyniu (bo chlapie!:)) przez około 5-7 minut na wysokich obrotach. Dosładzamy, jeśli jest taka potrzeba.
Masę przelewamy do pojemnika i wkładamy do zamrażarki. Co jakieś 30-40 minut lody trzeba przemieszać, a najlepiej ponownie zmiksować, żeby nie powstały kryształki lodu. Ja swoje mieszałam 5-6 razy. Masę miksowałam, dopóki była dosyć rzadka, później mieszałam już łyżką, żeby nie spalić miksera ;)
Życzę smacznego! ;)


Komentarze

Popularne posty