Krwawy Drink


Już nie długo Halloween! Jeśli chcecie zaskoczyć swoich gości niebanalnym pomysłem na podanie drinka, mam coś w sam raz dla Was ;)

Składniki:
  • 4 łyżki cukru
  • 3 łyżki wody
  • czerwony barwnik
  • 200ml mleka skondensowanego niesłodzonego
  • 100ml malibu
  • lód

Cukier umieszczamy w rondelku wraz z wodą na bardzo małym ogniu i powoli rozpuszczamy, często mieszając, aż powstanie gęsty syrop. Ja co jakiś czas zdejmowałam rondelek z gazu i mieszałam, aż cukier dokładnie się rozpuści. Na koniec dodajemy barwnik (użyłam barwnika w proszku).
Następnie zanurzamy szklankę i szybkim ruchem odwracamy. Odstawiamy do zastygnięcia.
Syropu powinno wystarczyć na dwie szklanki.

Mleko  mieszamy z Malibu oraz lodem w shakerze (lub zwykłym słoiku). Wlewamy do wcześniej przygotowanych szklaneczek.
Gotowe! :)




Pomysł na szklanki znalazłam na stronie https://niezlymlynek.blogspot.com

Komentarze

Popularne posty