Podsumowanie Roku 2014


Witam Was serdecznie w Nowym Roku! :)
Poprzedni rok był dla mnie dobrym rokiem, bardzo dużo się nauczyłam pod względem kulinarnym. Mam nadzieję, że na tym nie koniec ;)

Przygotowałam małe podsumowanie- 9 najchętniej czytanych wpisów z roku 2014, w 3 kategoriach.
Zaskoczeniem było dla mnie to, że tak chętnie odwiedzacie niektóre wpisy, a które wydawały mi się mało popularne.

Mam nadzieję, że w Nowym Roku równie chętnie będziecie odwiedzać Czerwoną Porzeczkę :)


Ciasta- w tej kategorii królują ciasta ze zwierzętami w tytule :P

Owca
Ciasto "Czarna Owca"




Mrówka
Ciasto Mrówka


Prince
Prince Polo


Dania obiadowe:


tarta
Tarta z kurczakiem


kotlety
Kotlety z kaszy jaglanej


Kieszonki
Kieszonki z piersi kurczaka


Sałatki:


brokuł
Pyszna sałatka z brokułami


nisko
Niskokaloryczna sałatka



Sałatka z kurczakiem


Komentarze

Popularne posty